Definició d'àrees, zones, departaments, grups, llocs de treball dins dels immobles a gestionar. Aquestes definicions, es generaran aplicant criteris estratègics de cada organització, per simplificar processos interns (imputacions, refacturacions, RRHH, CECOS, ...) així com amb criteris tècnics, per a una gestió òptima de l'operació (manteniment, operacions, canvis organitzacionals, ...) Associació de l'espai físic del lloc de treball, amb: usuari, departaments, centres de cost, etc.

 

Funcionalitats CAFM

  • Generació de llistat d'entitats ordenat amb agrupacions i si és possible en format d'arbre.
  • Codificació i nomenclatura dels elements (àrees, zones, departaments, etc ...)
  • Àmbits de zona: des de geogràfics (país, comunitat, delegació) fins al més mínim (edifici, planta, departament, despatx, lloc de treball, usuari, ceco)
  • Associació de l'espai físic i actius del lloc de treball amb: usuari, departament, centre de cost ...
  • Definició del lloc de treball (des concepte "persona" fins a "Persona, tel., PC, taula, cadira, box, ...).
  • Constitueix informació bàsica i necessària per a la gestió de trasllat.

 

Justificació econòmica

  • Directament
    • Optimització de recursos / lloguers / espais per reduir cost.
    • Quantificar els espais per departaments de cara a fer una assignació de costos mes clara.
    • Identificació de necessitats especifiques de departaments o àrees.

 

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre l'ús de cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.