Eina que permet la gestió i reserva segura, integrada, immediata i eficient dels espais d'una organització per part dels clients, usuaris o empleats per a una activitat definida.

 

Funcionalitats CAFM

  • Gestió mitjançant smartphone d'apps/web
  • Connexió amb l'Outlook calendar o amb un altre programari corporatiu.
  • Observacions:
    • Ha de contenir l'inventari d'espais i la seva descripció detallada (capacitat, timmings, equipament, serveis afegits ...) facilitant la generació de reserves i la seva gestió.
    • S'ha d'incloure la informació dels usuaris amb la seva identificació i la informació del seu centre de cost o departament per establir polítiques de gestió (accés, horaris i departaments per proximitat, ocupació, recerca de sales disponibles per diferents criteris, autoritzacions, llocs de treball flexibles , ..., històric de reserva).

 

Justificació econòmica

  • Directament:
    • Redueix el temps de gestió por part del personal de Facility.
  • Indirectament
    • Simplifica la gestió de les reserves de sales de reunions.
    • Millora l'eficiència dels espais, conèixer com s'utilitzen els espais.

 

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre l'ús de cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.