Eina que permet la gestió i reserva segura, integrada, immediata i eficient dels espais d'una organització per part dels clients, usuaris o empleats per a una activitat definida.
Funcionalitats CAFM
- Gestió mitjançant smartphone d'apps/web
- Connexió amb l'Outlook calendar o amb un altre programari corporatiu.
- Observacions:
- Ha de contenir l'inventari d'espais i la seva descripció detallada (capacitat, timmings, equipament, serveis afegits ...) facilitant la generació de reserves i la seva gestió.
- S'ha d'incloure la informació dels usuaris amb la seva identificació i la informació del seu centre de cost o departament per establir polítiques de gestió (accés, horaris i departaments per proximitat, ocupació, recerca de sales disponibles per diferents criteris, autoritzacions, llocs de treball flexibles , ..., històric de reserva).
Justificació econòmica
- Directament:
- Redueix el temps de gestió por part del personal de Facility.
- Indirectament
- Simplifica la gestió de les reserves de sales de reunions.
- Millora l'eficiència dels espais, conèixer com s'utilitzen els espais.