Creació de fluxos de treball (workflows) segons la tipologia de servei: Tipus de Manteniment, neteja, gestió d'espais, gestió patrimonial, seguretat, reserva de flotes, etc.

 

Funcionalitats CAFM

  • Observacions
    • Configuració d'estats i nivells estratègic, tàctic i operatiu per a cada procés.
    • Establir requeriments legals que s'han de satisfer per avançar en la traçabilitat del procés.
    • Establir els rols o perfils d'usuaris.

 

Justificació econòmica

  • Directament
    • Estandardització de formes de treball fàcilment replicables.
  • Indirectament
    • Reducció de costos en duplicitat de processos.

 

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre l'ús de cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.