Arxiu documental de l'organització disponible en una única i centralitzada base de dades documental integrada amb totes les entitats de sistema. Checklist de requeriments legals de documentació.

 

Funcionalitats CAFM

  • Classificació i cerca ràpida de documentació.
  • Mòdul de documentació dels immobles: legalitzacions, llicències de construcció i d'activitat, etc.
  • Mòdul de documentació del manteniment: execució d'activitats de preventiu tècnic-legal, inspeccions satisfactòries, etc.
  • Mòdul de resta de serveis: LOPD, signatures de control d'accessos, etc.

 

Justificació econòmica

  • Directament
    • Disponibilitat de la informació d'una manera estructurada, disminuint temps de cerca.
  • Indirectament
    • Millorar temps en auditories.

 

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre l'ús de cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.