És un espai, normalment en una intranet o servei web extern, on es descriu el catàleg de serveis oferts als usuaris per part de l'empresa i en concret, pel departament de FM (neteja, manteniment, viatges, telefonia mòbil, flotes, mudances, trasllats, ...) així com la forma en què se sol·liciten els mateixos (normalment en la mateixa plataforma).

 

Funcionalitats CAFM

  • Disponibilitat d'un espai obert a usuaris, per a l'obertura de tiquets d'incidències o petició de serveis, equips, flotes, telefonia, IT, ...
  • Ha de contemplar la possibilitat d'autorització per un superior.
  • Registre, tancament, control de temps i recursos, costos i imputacions, així com alertes quan no es completin les peticions.

 

Justificació econòmica

  • Directament
    • Permet automatitzar certs processos i integrar-los dins d'una única plataforma de gestió, reduint temps de gestió entre diferents plataformes i el bolcat de dades entre les mateixes.
  • Indirectament
    • Permet recol·lectar informació de consums, usos, accessos, etc ... que permeten conèixer millor com es comporta l'edifici i, amb això, poder realitzar propostes de millora per a l'optimització del mateix.
    • Permet recollir informació per al seguiment dels programes de sostenibilitat de les organitzacions.
    • Alguns programaris, permeten realitzar una anàlisi amb intel·ligència artificial de les dades de diferents fonts i índoles, per optimitzar els usos, eficiència energètica i fer previsions futures.

 

Fem servir cookies

Utilitzem cookies al nostre lloc web. Unes són essencials per al funcionament del lloc, mentre que d’altres ens ajuden a millorar aquest lloc i l’experiència de l’usuari (cookies de seguiment).

Podeu decidir si voleu permetre l'ús de cookies. Tingueu en compte que si les rebutgeu, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcionalitats del lloc.